Vackert väder

Skönt att solen letat sig fram igen och hoppas att den trotsar alla prognoser genom att hålla sig kvar. Jag hittar som vanligt på alldeles för mycket bus, så jag hinner inte att blogga. Usch och fy! Jag ska bli bättre...hoppas jag.

Jag har nu fått många frågor om balen och såg nu att även gulliga Lotta vill få lite glamour-update. Det var fantastiskt på balen. Förvånansvärt god mat för att vara en tillställning med så många gäster. Halstrad pilgrimsmussla med röding och löjrom till förrätt, kalvytterfilé till varmrätt och en fantastisk glassbomb med rabarbersorbet på marängbotten till dessert. Underhållningen var också outstanding, "Fantastic four" kallades de fyra grabbarna och de höll vad namnet utlovar. Super!

I övrigt var det väldigt många vackra klänningar och håruppsättningar, och det var riktigt trångt på dansgolvet. Kungafamiljen var tyvärr inte närvarande, men det kan väl ha med Maddes kärleksbekymmer att göra eller Victorias stundande bröllop. Det är alltid festligt att få dansa bredvid drottningen, så lite besvikna var vi allt ; )

Tobbes syster Victoria och hennes man Alexander recepierade i år.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0