Få vara sig själv en stund

Jag kom nyss hem från Louise, som bjöd på afternoon tea. "An Englishman would interrupt a war to have his afternoon tea" och om han varit med hos Louise skulle han kanske starta ett om han inte fick det. Louise borde starta café eller catering, så gott och så vackert upplagt. Mums! Det var så trevligt att få träffa kompisarna en stund på söders höjder långt ifrån blöjbyten och matningar. Det kändes nästan som förr... Jag älskar självklart mitt nuvarande liv, men det kan vara skönt att få vara sitt gamla jag en stund och bara få tänka på sig själv. Nu är jag som sagt hemma igen och njuter av familjelyckan.  





Hemma hos godingarna! Här leker jag "Tittut" med Wille.



"Tittut"



Ludde är eftertänksam...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0