Välkommen sol!

Jag längtar efter våren och värmen. Solens strålar som kikade in genom fönstret nu på morgonen var väldigt välgörande. Jag har haft det lite tufft i några dagar nu. Det är livsfarligt att tänka att livet är relativt enkelt, då kommer orosmolnen som ett brev på posten. Orken har sviktat och fysiken hänger då alltid på. När jag skrev senaste inlägget kände jag mig så stark, lite för stark. Jag hade då alla tre barnen själv i två dagar, sex timmar i sträck. Det låter kanske inte så farligt, men det sliter ganska bra. Därefter kom min lilla dipp. Bella är numera på "mormordagis" dagtid och nu ska jag nog ganska snart bli lika stark som innan, hoppas jag.

Ikväll är det Let's dance! Hjälp gärna till att rösta på Rabih, så att vi får se Maria dansa i nästa vecka. Jag saknar henne på tv.


Kommentarer
Postat av: Puff

Styrka och sol skickar jag till dig på posten. Ring när du vill låna mina muskler, lova. Saknar dig :x

2010-01-29 @ 18:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0