La dolce vita

Jag vet att många är oroliga att jag har det riktigt tufft nu med tre små barn. Men, som Tony säger, det är faktiskt inte så farligt...inte farligt alls faktiskt. Självklart är jag trött och ibland ledsnar jag, men största delen av tiden är fantastisk. Jag har ett riktigt bra understöd, Bella går numera på "mormordagis". I april börjar hon på "riktigt dagis". Wille och Ludde är gulliga och snälla nästan jämt.  

Idag har jag badat med Isabella och sedan gick jag en prommis med Linda, som har en liten Agnes-bebis. Det har varit en riktigt skön dag, men rusket imorgon står jag nog över. Det kan vara lite skönt med "ful-väder" någon gång ibland, då kan man kura inomhus med gott samvete. Ikväll är det Mästarnas mästare på tv, mitt nya favoritprogram. Efter Let's dance förstås...


Kommentarer
Postat av: Sara Svärd

Jag är helt på din linje vad gäller bra TV-program. Stjärnorna på slottet är så härligt, likaså Mästarnas mästare med alla dessa sköna idrottsmän och kvinnor. Sen gillar jag ju På Spåret också, trist bara att det krockar med Let`s Dance. Uppskattar SVT mer och mer. Inga reklamavbrott, tror att jag börjar bli vuxen....

Kram!

S

2010-01-26 @ 20:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0