Sommarbilder

Nu har jag äntligen kommit ikapp med livet, så nu har jag lagt upp lite sommarbilder. Vi har haft en riktigt härlig sommar med haft särskilt kul på Liseberg, Skara sommarland, Astrid Lindgrens värld och Junibacken. Vi har träffat så mycket härliga vänner under sommaren också, och varit mycket med familjen såklart!

Annars har jag även haft fullt upp med nya projektet, Marias och min sajt. Det är jätteroligt! Vi hade 168 besökare på lanseringen igår!!! Fantastiskt!!! Den sajten kommer att vara ständigt uppdaterat, medan denna blogg fylls på i mån av tid. Däremot är jag glad att jag har er som läsare, min exklusiva grupp av vänner som får se mitt vardagliga liv. Tack för att ni orkar titta in även om det ibland är extrem nyhetstorka. ♥



Kommentarer
Postat av: mormor

Tänk att vi har så underbara barnbarn!

2010-09-01 @ 21:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0