Chockad, men tacksam

Hej kära bloggvänner!

Tack för att ni inte ger upp...

Nu är jag hemma och nästan mig själv igen efter en kämpig tid. Jag förstår om ni har undrat var jag tagit vägen...

Sista två veckorna av min graviditet var mycket kämpiga. Jag var endast vaken två, tre timmar per dygn, åt nästan ingenting, drack kollosalt mycket och hade massor av andra symptom som gjorde mitt liv nästintill outhärdligt. Ingen inom sjukvården tog mig på allvar. När jag kom till Danderyds sjukhus för två veckor sedan och var riktigt illa däran hade mina levervärden försämrats ytterligare, men de skickade ändå hem mig. Om jag hade åkt hem, så hade antagligen varken jag eller bebisarna funnits här idag. Läskigt!!!

Däremot ringde de när vi satt i bilen och bad mig komma tillbaka för att göra ytterligare tester. Efter det snittades jag efter två timmar. Det var ca 15 personer i rummet och de var superproffsiga. Sedan fick jag ligga på intensiven i 1,5 dygn. Jag saknade bebisarna och Tobbe så mycket. Allt detta hände den 1 oktober och då föddes underbara William och Ludwig. De mår jättebra och är världens gulligaste!

Jag blev friskförklarad förra tisdagen, men det kommer ta några veckor innan jag blir som vanligt igen. Nu är jag fortfarande trött. Vi kom hem i lördags och sedan dess har det varit full rulle. Jag kommer att vänta med besök tills jag är helt återställd, men jag ska försöka att skriva på bloggen när jag har tid.

Ta vara på varje dag!!! With love / Mamanetty


Kommentarer
Postat av: Anna

Men oj! Gud vilken tur att allt har gått bra! SUPERGRATTIS! å ta hand om er nu å hoppas du piggar på dig snart! Massor av kramar! Å vilka fina namn:)

2009-10-14 @ 14:01:23
URL: http://mammaotindra.blogg.se/
Postat av: sandra

Åååååå gu vad glad jag är för eran skull , GRATTIS!!!!!!! O skönt att allt gick bra trots det du skrev, hemskt att dom inte tog dig på allavar.

Jätte fina namn. Grattis till stora syster Isabella.

Många kramar till er alla

2009-10-14 @ 15:26:40
URL: http://mammapappaoaleksander.blogg.se/
Postat av: Katja

Grattis grattis grattis till er alla!

Är så glad för er skull!

Kram

2009-10-15 @ 08:03:41
Postat av: Sara Svärd

Stort grattis! Jag har undrat så hur ni har haft. Jag tycker att den ena lillkillen är väldigt lik sin storasyster....! Hoppas att du repar på dig snart så att vi kan få se er. Kram från Sara och Lovisa

2009-10-15 @ 19:18:24
Postat av: Emma

Grattis gumman, vad skönt att ni är hemma nu! Hoppas att ni mår bra allihop, efter alla turer.



Kramar

2009-10-17 @ 15:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0