Ajajaj...

Den här månaden har inte varit min månad när det gäller fysisk hälsa...

Jag fick mjölkstockning i torsdags med 39,6 grader feber. På fredagen hade febern ökat till 40 grader och jag kunde knappt gå eller prata, så pass medtagen var jag. Även denna gång fick jag märkliga råd från barnmorskorna som jag pratade med. De sa att jag kunde vänta 2-3 dagar. Vid middagstid bad jag istället Tobbe ringa, då jag hade okontrollerad frossa och mådde så dåligt. Helt plötsligt var då istället rådet att jag skulle åka in akut. På akuten blev de helstressade och jag rullades iväg på en säng till gynakuten. Där fick jag bra hjälp och jag fick återigen läggas in. Jag kunde ha fått blodförgiftning om jag inte kommit in, då mjölkstockningen lett till en infektion i kroppen. Jag fick komma hem igen igår, men jag måste fortsätta med antibiotika i tio dagar...

Nu mår jag dock mycket bättre!!!    


Kommentarer
Postat av: sandra

Men oj va hemskt stackars dig. Tur attt ni åkte in. Hur kan dom vara så otroligt nonchalanta och oproffsiga. Hoppas du mår bättre nu och att alla i familjen mår bra.

Många kramar till er från hela familjen

2009-10-27 @ 20:59:22
URL: http://mammapappaoaleksander.blogg.se/
Postat av: Sara Svärd

Nu känns det som att det räcker för er! Hur mkt ska du behöva stå ut med! Skönt att du mår bättre. Kram S

2009-10-28 @ 08:36:27
Postat av: Cecilia

Åhh, vad jobbigt! Skönt att du mår bättre. Tänker på dig/er massor och hoppas ni orkar ses snart.



Kram

Cecilia

2009-10-28 @ 11:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0