Fler bilder

Jag har haft fullt upp med bebbar och annat, så bloggen är lite eftersatt. Nu sitter jag med Ludwig i famnen och myser...och bloggar : )

Vi har haft det riktigt härligt sedan sist. Charlotte har varit här och hälsat på bebbarna. Supernice! Det var så längesedan... Vi skulle ha setts nu i helgen också, men jag avvaktar att bege mig till sta'n nu när svininfluensan härjar. Annars är det mest mys med morfar och mormor. Nu i helgen kom Louise och hälsade på. Det var också otroligt uppiggande. Visst är det bra att ta det lugnt och försöka bli sig själv efter en tuff period, men det är riktigt trist att inte få träffa sina bästa vänner. Bella tyckte också att det var jätteroligt och ville gärna visa Louise sitt rum. Mera mys!

 



Häftig frisyr : )













Kommentarer
Postat av: Sara Svärd

Åh, vad roligt att få se lite bilder!

Alla är så söta!

Kram Sara S

2009-11-09 @ 21:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0