I valet och kvalet

Jag håller med mammas inlägg om att nu är det väl dags att skriva lite nytt : ) Fler inlägg, tack - det sporrar! Det är verkligen kul att se att det är så många som fortsätter att gå in på min blogg även om jag har varit "superinaktiv".

Tyvärr har jag varit i valet och kvalet huruvida jag ska behålla min blogg eller om den är "färdig". Jag tror nu att jag kommit fram till att det ska bli en veckoblogg. Därför ska jag testa det och börja skriva på exempelvis söndagar. Det kan bli andra dagar, men jag ska försöka att börja så.

Det är mycket som händer i livet nu. Bella blir äldre och lär sig nya färdigheter varje dag. Det är otroligt spännande! Vi har träffat många vänner på sistone - jättekul! Mamma och pappa, våra grannar, träffar vi naturligtvis en hel del - också jättekul : ) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0