Världens tråkigaste blogg...

Förlåt att jag är så dålig på att skriva och lägga in bilder. Jag är väldigt glad att ni ändå fortsätter att titta in på min blogg. Förr eller senare vänder det och jag kanske börjar skriva lite oftare... : )

Just nu har jag ganska ont i fogarna, så jag är väl inte på mitt allra bästa humör. Däremot har jag haft massor av roligt för mig de senaste veckorna. Brunch med tjejerna på Bockholmen, hälsat på Mikaela och fått se hennes jättefina hus och jättefina mage, lekt med Sandra och Lovisa i Näsa äng, sjungit massor, tagit förarbevis (båt), mysig grillfest hos Cecilia, Stefan och Noah, och massor massor mer...

Nu har jag precis kommit hem från körrep. Jättekul! Imorgon ska vi på ultraljud. Då får vi se vad det är små krabater i magen...sååå spännande! Jag ska försöka skriva och berätta mer imorgon.

Kram och god natt!

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej hej

Hoppas att du mår bra me magen o allt i övrigt. Synd att du inte va me sist hos Sara. Blir kanske en träff snart igen hoppas jag.

Krama Isabella o dig själv massor ifrån oss

2009-06-04 @ 16:27:20
URL: http://mammapappaoaleksander.blogg.se/
Postat av: Sara Svärd

Hej!

Jag är inne på din blogg med jämna mellanrum och nu ser jag fram emot att höra från ultraljudet!

Kram Sara

2009-06-05 @ 08:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0