Söderköping - fler bilder!

Sista stoppet innan hemfärd blev Söderköping. Vi bodde i Stegeborg, en bit utanför "Sörping". Jag hittade ett superfint hotell nära havet på nätet. Det var precis så fint som vi hade föreställt oss och vi fick en riktigt bra avslutning på vår semester. Vi åt lunch på hamnkrogen när vi kom, där vi satt direkt vid havet. På kvällen åkte vi in till Sörping och gick till Smultronstället, deras kända glassbar vid kanalen. Glassarna var supergoda : ) Bella älskade lekplatsen som låg mitt emot. 

Nästa dag åkte vi och badade i St Anna. Vi hade toppenväder och Bella var överlycklig. På kvällen träffade vi min halvfarbror Göran och hans familj som bor några mil utanför Sörping. Vi åt på Bondens creperie vid kanalen. Efteråt gick Tobbe, Bella och jag åter igen till Smultronstället och delade nu på en superstor glass. Den rykte när den kom in och det var riktigt kul att se Bellas min... 



















   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0