Biltjuv?

Idag har vi haft en riktigt lugn dag. Jag har nästan sytt klart Bellas gardiner. De blir så fina.

Nu på kvällen har jag tränat. SATS tuffaste pass (tycker jag), PT Cirkel, kändes kanon. Efter det gick jag med huvan nerdragen i pannan eftersom det är så kallt ute. När jag skulle kliva in i bilen ställde sig en bil bredvid med strålkastarna riktade mot parkeringsplatsen. En man och en kvinna började ställa frågor om bilen, typ vad det var för bil, utrustning, om den var ny... De var tydligen poliser. Jag tog av mig huvan när jag pratade med dem och de verkade lugna sig för sedan kunde jag åka därifrån. Märklig upplevelse! Ser jag verkligen ut som en biltjuv... ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0