Bröllopshelg

Jag kom på att jag helt och hållet glömt att skriva om helgen. Tobbe och jag firade 1-årig bröllopsdag. Jag hade dubbelbokat (skyller på att jag är gravid), så jag hade en sjungning/spelning i Vaxholms kyrka sent på lördag eftermiddagen. Vi hann ändå, så det gjorde inget. Kul att få sjunga och spela piano! Det var Cilla och jag som sjöng, och så kompade jag på den fina Steinway-flygeln de har i kyrkan.

Efteråt hämtade Tobbe mig och så åkte vi med ilfart till Hasselbacken för att checka in. Sedan tog vi en taxi till Gondolen. Vi åt en fantastisk middag och fick sitta vid ett av de bästa borden! Toppenkväll!!! Jag åt hummer till förrätt, lamm till varmrätt och hallon/limesorbet med limemarinerade hallon till efterrätt...mums!









 

Kommentarer
Postat av: sandra

GRATTIS på eran bröllopsdag. Å vad mysigt med hasselbacken o gondolen. Skönt att Isabella ska börja på dagis nästa år, det ska Aleksander också göra. Om du vill ha lite lekbesök så kommer vi gärna.

Många kramar till er

2009-08-19 @ 12:01:15
URL: http://mammapappaoaleksander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0