Isabella 1 år

Idag är det en stor dag. Isabella fyller nämligen 1 år. Hon är inte min lilla bebis längre, utan mitt gulliga lilla barn. Åh, vad jag älskar henne. Vi började dagen med gröt på sängen med ett tänt ljus i. Tobias och jag sjöng för Isabella och hon strålade av lycka. Efter gröten fick hon sin första födelsedagspresent - en docka. Hon blev kär direkt.

Kl 14.00 kom Tobias bror Andreas med frun, Magdalena, min kompis Louise och mina föräldrar. Vi åt tårta och annat gott - bl a goda kakor som Britt (Tobbes mamma) har bakat. Isabella fick massor av fina presenter och har varit överlycklig hela dagen. Nu sover hon gott efter alla intryck.




Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS Isabella på den stora dagen.

Vilken söt o stor tjej hon är nu :) Visst går det så fort....

Många kramar Sandra o Aleksander

2008-11-16 @ 21:18:29
Postat av: sandra

GRATTIS Isabella på den stora dagen.

Så söt är du...

Kramar Sandra o Aleksander

2008-11-16 @ 21:21:36
URL: http://mammapappaoaleksander.blogg.se/
Postat av: Anna

Hipp hipp hurra för Isabella! Grattis i efterskott! Kramar Anna & Tindra

2008-11-17 @ 08:25:11
URL: http://mammaotindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0