Bellabus på sta'n

Idag har vi varit på sta'n hela dagen. På vägen in träffade vi supermamman Sandra och hennes lille Aleksander. Vi båda "skolkade" från vår vanliga mammaträff som vi annars alltid har på onsdagar. Det är så svårt att hinna med allt man vill göra... När vi gick från Östra station till Östermalmstorg somnade Bella och då passade jag på att gå till Lilla Japan. De har bästa sushin i Stockholm! När Tobbe och jag bodde på Riddargatan hämtade vi mat där varje vecka.

Sedan gick vill till Mornington hotell och fikade med Susan. Bella var på toppenhumör. Vi skulle hälsa på IC-Potential, mitt jobb, efteråt, men det var tydligen baciller i luften där. Vi stannade och fikade vidare med Susan. Vi hade det supertrevligt! Jag får göra ett nytt försök med jobbet nästa vecka...saknar er Linen och Cillen!

     

På kvällen sjöng jag med min nya sånggrupp i Enebyberg. Vi har en konsert på söndag, så nu gäller det att hålla sig frisk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0